תיקון רכב אחרי תאונה

b242483d-b090-4fe9-9633-7f6f213462c5

תיקון רכב אחרי תאונה בתל אביב

תיקון רכב אחרי תאונה במוסך ICM בתל אביב.

אחרי תאונה בד"כ נחפש מוסך הסדר לטיפול ברכב על מנת לתקן ולהחזירו למצבו הקודם – מוסך הסדר לתיקון רכב אחרי תאונה הינו מוסך פחחות וצבע המספק את השירות ובעל הסדר לתשלום עם כלל חברות הביטוח.

אנחנו במוסך ICM בתל אביב נבדוק מס. דברים בעת שנכנס אלינו רכב לאחר תאונה:

  1. בדיקת בטיחות: נבדוק את מצב הבטיחות של הרכב לאחר התאונה. אם ישנם נזקים לחלקים כמו האורות, המראות, הגלגלים או המערכת החשמלית, וכמובן נתקן את הנזקים הכרוכים בבטיחות של הרכב.
  2. תיקון מבנה הרכב: אם ישנם נזקים למבנה הרכב כמו חלודות, פגיעות בגוף הרכב או שטחים מעוותים, נדאג לתיקון עם חומרי גלם מוסמכים ונתקן את הנזקים בהתאם להנחיות היצרן.
  3. תיקון חלקי מכונאות ברכב: אם חלקים מהמכונית נפגעו בתאונה, כמו המנוע, הגיר, הבלמים או מערכת הפליטה, נעשה בדיקה מקיפה ונתקן את הנזקים על ידי הצוותים המיומנים והמנוסים שלנו במוסך ICM.
  4. צביעה והחלפת חלקים: אם צבע הרכב נפגע בתאונה, תיקון הצביעה יהיה חלק מהתיקון. בנוסף, אם חלקים ברכב נשברו או ניזוקו בתאונה, נחליף את החלקים הפגועים עם חלקים וחלפים מקוריים בלבד.

אנו במוסך ICM מציעים לכם את כל השירותים לרכב שעבר תאונה החל מפחחות רכב בתל אביב צבע לרכב וכמובן עם השירותים הנלווים שלנו כגון: רכב חלופי מהיום הראשון, ביטול השתתפות עצמית, איסוף והחזרה של הרכב ועוד, על מנת שהחוויה שלכם תהיה קלה ונעימה.

דילוג לתוכן