תיקון ברקסים (בלמים לרכב) בתל אביב

IMG-20230112-WA0075-1

תיקון בלמים ברקסים לרכב בתל אביב אחד המכללים החשובים ביותר לתקינות ובטיחות הרכב הם בלמי הרכב או בשמם ה"סלנגי" הלועזי "ברקסים". אין מערכת חשובה יותר ברכב מבחינה בטיחותית יותר חשובה מהבלמים של הרכב והבדיקה השוטפת שלהם היא דבר הכרחי המציל חיים.

תירון הבלמים נעשה על ידי מכונאי המוסך כאשר מיומנותו היא דבר חשוב מאין כמוהו בהחלפה נכונה ובייעוץ הנכון בהתאם למצב הבלמים. אנחנו במוסך ICM לא מתפשרים על בלמים לא תקינים או כאלה שנשחקו בצורה מאסיבית והם ממש לפני ההגעה לתוף בגלגלים. אנחנו תמיד נדאג לייעץ ולעמוד על כך שאם הבלמים אינם תקינים או במצב שיכול להיות בטוח לנהיגה נבקש בעדינות ובאדיבות ותוך כדי הסבר מפורט להחליפם בהקדם. תיקון ברקסים לרכב בתל אביב חייבים לעשות כאשר הרפידות נשחקות ואין להם מספיק "בשר" על מנת לייצר את החיכוך הדרוש לעצירה תקינה של הרכב.

נהיגה נכונה מבטיחה בלמים תקינים יותר לאורך זמן

אז תשאלו איך אפשר לשמור על בלמים לרכב בתל אביב לאורך זמן ולאורך חיים גדול יותר. לכל אחד נהיגה משלו – יהיו אלה שילחצו על הבלמים בכל הזדמנות כחלק מתרבות הנהיגה שלהם גם כשאין צורך בכך – ויהיו אלה שיחתצו יתר על המידה על הבלמים בעת נסיעה במדרונים תלולים וירידות במקום להוריד את ההילוך להילוך נמוך ובכך לתת למנוע לבלום את מהירות הנסיעה.

לכל אחד נהיגה משלו והרגלי נהיגה קשה מאד לשנות, יחד עם זאת בל נשכח להקפיד להגיע למוסך לבדיקת בלמים בייחוד בימי החורף כאשר הכבישים חלקים או כאשר אנחנו מרגישים שהרכב אינו מגיב כפי שצריך לעצירה, או כאשר אנחנו שומעים רעשים של חיכוך בגלגלים דבר שלא כדאי שנגיע אליו.

מוסך ICM בהנהלת ישראל אברמוב ייתן לכם את הייעוץ המקצועי ביותר ויבדוק אם יש צורך בהחלפת הבלמים, ואם אין צורך בכך ישלח אתכם לשלום ולנהיגה בטוחה. המוסך נהנה מהמלצות רבות ברחבי הרשת ונחשב לאמין ומקצועי לביצוע ברקסים לרכב בתל אביב לכל סוגי הרכב.

דילוג לתוכן