שירות טסט עד הבית במרכז

IMG-20220720-WA0129

טסט לרכב עד הבית במרכז: השירות הנוח והמהיר לבעלי רכבים להעברת טסט שנתי לרכב.

עם התקדמות הטכנולוגיה והזמינות של מגוון שירותים לרכב, נוצרו הזדמנויות לשיפורים משמעותיים בתחום השירות לטסטים לרכב. אחד השירותים המתקדמים והנוחים ביותר היום הוא הטסט לרכב עד הבית במרכז. בזכות שירות זה, בעלי רכבים שהגיע זמן הרכב שלהם לבדיקה השנתית יכולים לבצע טסט רכב באופן נוח ומהיר, מבלי לצאת מביתם ובזמן שנוח להם על ידי הצוות שלנו במוסך ICM ייקח ויחזיר את הרכב תקין ובטוח ואחרי מעבר טסט.

השירות הוא חלק ממגמת החדשנות והרצון להנגיש את כלל השירותים באמצעות ערוצי המדיה השונים ולענות על צרכי הנהגים המודרניים שרוצים לחסוך זמן ומאמץ בתהליך העברת טסט רכב. עם הטכנולוגיה המתקדמת, ניתן להזמין ולתאם טסט לרכב באופן פשוט ובמהירות, והמומחה יגיע ישירות לכתובת שנבחרה, יקח את הרכב יבצע במוסך ICM את הבדיקות הנחוצות, יעדכן אתכם במידה ויש תקלות שחובה לתקנן ואז יקח את הרכב למכון הרישוי ויעביר אותו טסט..

אחת היתרונות המרכזיים של הטסט לרכב עד הבית הוא הנוחות שהוא מספק. אין צורך לפנות למכון טסטים, לחכות בתור, או לבזבז זמן מיותר ויקר במהלך יום עבודה. הנהג יכול להזמין טסט בזמן שמתאים לו, ומכונאי שלנו יגיע ישירות לביתו או למקום העבודה לאיסוף הרכב והעברת הטסט.

כמו כן, הטסט לרכב עד הבית במרכז ניתן היום להזמנה גם בוואטסאפ או במייל או בטלפון על ידי תיאום מדויק של יום ושעה בה נוח לכם שנגיע ונאסוף את הרכב. דבר המספק ללקוח שליטה מוחלטת בתהליך התיאום כך שיתאים לו בדיוק.

שירות רישוי שנתי לרכב עד הבית במרכז – שירות עד הבית במוסך ICM

סיכום, הטסט לרכב עד הבית במרכז הוא שירות חכם שמספק לנהגים את הפתרון הטוב ביותר להעברת הרכב בדיקת רישוי שנתית. באמצעות השימוש בשירות זה, הנהג יכול לחסוך זמן יקר ולהיות בטוח כי הרכב שלו יובא לטסט אחרי שעבר בדיקה דקדקנית שמאמת את היות הרכב תקין ומוכן למבחן הרישוי השנתי ויעבור בפעם אחת ללא עיכובים מיותרים.

מוסך ICM בהנהלת ישראל אברמוב יקח יחזיר לכם את הרכב אחרי מעבר הטסט ויאפשר לכם את הנוחות והחדשנות שהעולם החדש בתחום העברת הטסטים כבר נמצא בו.

דילוג לתוכן