שירות טסט עד הבית במוסך ICM בתל אביב

IMG-20221101-WA0042

שירות טסט עד הבית בתל אביב הוא אחד מהשירותים הגאוניים ביותר בתחום המוסכים, מצד אחד הוא משרת אתכם באופן הנוח ביותר ומצד שני הוא מספק לכם את השקט וחוסך לכם את זמן ההמתנה במוסך והמעבר במכוני הטסט (וזאת במידה ועברתם בפעם הראשונה).

אנחנו במוסך ICM בתל אביב נעשה לכם חיים קלים ופשוטים ואתם אפילו לא תרגישו שהיה טסט לרכב. השירות שלנו כולל נציג מטעם המוסך שיגיע עד לביתכם ויאסוף את הרכב אלינו לבדיקה כללית ומקצועית כדי לוודא שהרכב תקין ובטיחותי וכמובן כשיר למעבר של הטסט בפעם הראשונה. היתרון שלנו מתחיל כבר ביכולת שלנו להגיע למכון הטסט ולדבר עם הבוחן בשפה של מוסכים כך שאנחנו נוכל להביא תוצאות טובות ומהירות יותר מאלה שאתם תשיגו – כמובן שהכל יהיה תחת המעטפת הכללית שהכרב מגיע ויוצא מהטסט תקין וכשיר באופן מושלם בלי לדלג על שום פגם שעלול לסכן אתכם בנסיעה הבאה.

לאחר שאספנו את הרכב ובדקנו אותו לעומק נעדכן אתכם בכשירותו ובמידה וברכב מתגלות תקלות לפני היציאה לטסט לרכב בתל אביב נעדכן אתכם בממצאים המדוייקים – ועל אמינותינו אין חולק ותוכלו לקרוא עלינו ברשת האינטרנט במאות המלצות.

שירות רישוי שנתי לרכב עד הבית בתל אביב – שירות מושלם במוסך ICM

טסט עד הבית בתל אביב הוא אחד באמת אחד הפתרונות ההטובים והנוחים ביותר לרישוי השנתי לרכב הן ללקוחותינו שעושים את זה כבר מס. שנים איתנו, והן ללקוחות חדשים שלא מכירים אותנו וירצו להתנסות בשירות המנצח הזה של מוסך ICM. לקוחות רבים אינם ששים לגשת למכון הרישוי ולעיתים קצת חוששים מהבדיקה. על לקוחות אלה נמנים אנשים מבוגרים שקשה להם לבצע את הבקשות של הבוחן וגם נשים וגברים שהעניין מרתיע אותם ומעדיפים להשתמש בשירות הטס עד הבית.

מוסך ICM בהנהלת ישראל אברמוב יחזיר לכם את הרכב אחרי מעבר הטסט נקי ומצוחצח, ואם צריך גם אחרי טיפול מקצועי ומסור כמו שרק אנחנו יודעים לתת.

דילוג לתוכן