פחחות לרכב בתל אביב

59fd22fe-3f6a-4d69-816c-1f1285496a88

פחחות לרכב בתל אביב

פחחות רכב מקצועית ביד אומן עושים רק במוסך ICM בתל אביב.

בתל אביב ישנם מספר רב של מוסכי פחחות רכב ברחבי העיר הנותנים מענה לצרכי תיקוני פחחות וצבע לרכב אבל בואכם לבחור מוסך אחרי תאונה או אחרי פגיעה ברכב או אפילו אם בא לכם לשפר את המראה הרכב משריטות ומכות שמפריעות לכם בעין כדאי לכם לבחור במוסך מיומן, אמין ומקצועי ביותר בתחום הפחחות.

תיקוני פחחות חיוניים לרכבים שנפגעו מתאונות או בלאי. במוסך ICM בתל אביב ישנם פחחים וצבעי רכב מהשורה הראשונה המשתמשים בציוד ובטכניקות חדישות כדי להבטיח שהתיקונים יבוצעו בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

ישנם גם פגיעות שמש בצבע הרכב הגורמים לדהייה ושברים של צבע הרכב וגם כאן צריכה לבוא יד מקצועית שתחזיר לרכב את המראה החדש והברק לצבע. מוסך ICM פחחות רכב בתל אביב מציע מגוון שירותים הכוללים צביעה מחדש של כל הרכב, ליטוש אזורים קטנים וגדולים בהתאם לצורך וכן החלפת חלקים שלמים לרכב לצורך השלמת העבודה.

בנוסף לשירותים אלו, אנמו במוסך ICM מציעים מעבר לפחחות רכב בתל אביב גם שירותי תחזוקה חיונית לצבע הרכב, פוליש, הברקה וניקוי ושיקום מראה הרכב.

אנו במוסך ICM בהנהלת ישראל אברמוב מודים לכל הממליצים שלנו ונמשיך לעשות את כל מה שאפשר על מנת לתת לכם שירות פחחות לרכב בתל אביב ברמה הטובה ביותר.

דילוג לתוכן