מרכז שירות לרכב בתל אביב

IMG-20220720-WA0096

מרכז שירות לרכב בתל אביב

מוסך ICM הינו מרכז שירות לרכב בתל אביב דהיינו מוסך מורשה משרד התחבורה המספק שירות לכל סוגי הרכב מכל היצרנים וכיום גם רכבים היברידיים ורכבים חשמליים. מוסך ICM הינו מרכז שירות לרכב בתל אביב המספק את כל השירותים לרכב החל ממכונאות, חשמל רכב ומיזוג אוויר, פחחות וצבע וכן כל סוגי הטיפולים לרכב וההכנות לטסט. כמו כן המוסך מספק שירותי טסט עד הבית כלומר באים לוקחים ומחזירים את הרכב ללקוחות באזור תל אביב והסביבה וכך חוסכים לכם כאב ראש וזמן בהעברת טסט לרכב.

במרכז השירות לרכב בתל אביב של מוסך ICM תוכלו לקבל שירות גם לרכבים יוקרתיים מכל המותגים המובילים ומותגי הפרימיום במחירים הוגנים שבהחלט מייצרים תחרות והפרשים לא קטנים בביצוע טיפולים ותיקונים לרכב יוקרתי באופן שוטף.

אנו במוסך ICM מקפידים להתעדכן בכל עולם הרכב וכל החידושים שנכנסים בו על מנת להיות מוכנים ומיומנים בכל תקלה שעלולה לקרות לרכב ולכן החלטנו להתמחות גם ברכבים היברידיים ורכבים חשמליים על מנת לספק שירות לעלייה המשמעותית של רכבים חשמליים והיברידיים שעולים לכביש וצריכים מרכז שירות לרכב ברחבי תל אביב.

אנו במוסך ICM בהנהלת ישראל אברמוב מקפידים על אמינות, אדיבות, מקצועיות, איכות בשירות ועיקר על מחירים הוגנים ושקיפות מלאה מול הלקוח. מוסך icm בתל אביב הינו מהמומלצים ביותר בתל אביב ותוכלו למצוא עלינו אינספור ביקורות חיוביות שיספקו לכם את הבטחון שהרכב שלכם בידיים טובות ומקצועיות..

דילוג לתוכן