מכונאי לרכב בתל אביב

IMG-20221101-WA0045

מכונאי לרכב בתל אביב הוא האיש המקצועי והאחראי במוסך לתיקון התקלות ברכב שלכם. אבל האם כל מיש אתם רואים בכל מוסך הוא מכונאי מוסמך שעבר את ההכשרות המתאימות לגעת ברכבים שלכם? אז התשובה היא בהחלט לא. ישנם מוסכים שבהם העובדים הם אנשים מיומנים שרכשו את הניסיון שלהם עם השנים או למדו את הבסיס בבית הספר התיכון והם מכונאים מצויינים. עדיין כפי שאנחנו יודעים ומכירים תמיד טוב לקבל שירות מידיים מקצועיות וממוסך מורשה משרד התחבורה.

מכונאי רכב מורשה ומוסמך יטפל ברכב שלכם במוסך ICM כמובן בשילוב העוזרים ואנשי הצוות שלנו שראו עד היום אלפי תקלות ואלפי רכבים ולעיתים החוש והניסיון עולים על כל תעודה שלא תהיה. אנחנו במוסך ICM מחזיקים מכונאי לרכב בתל אביב עם ניסיון וידע בכל סוגי הרכב ומתמחים ברכבי יוקרה כגון BMW או מרצדס המקבלים את הידע והשירות שלנו באופן המקצועי והאיכותי ביותר על ידי מכונאים מהשורה הראשונה.

מכונאי לכל סוגי הרכב בתל אביב

אז תשאלו האם מכונאי לרכב בתל אביב שיודע לטפל ברכב איטלקי יודע גם לטפל ברכב צרפתי? השאלה היא כן ואנחנו במוסך ICM מקפידים לקבל הכשרות על כל רכב באופן מדוקדק על מנת לדעת את כל התקלות והרכיבים שעלולים לייצר תקלות בכל סוגי הרכב.

במוסך ICM בתל אביב תוכלו לקבל דיאגנוסטיקה ממוחשבת לרכב המאתרת את כל התקלות האפשריות ברכבים על ידי התחברות לממשק הראשי של הרכב ולקבל ממנו את כל הנתונים על מנת למקד את המשאבים ברכיב או הרכיבים התקולים ברכב.

מוסך ICM בהנהלת ישראל אברמוב נהנה מהמלצות רבות ברחבי הרשת ונחשב לאמין ומקצועי לביצוע מכונאות לרכב בתל אביב לכל סוגי הרכב.

דילוג לתוכן