מכונאות לרכב בתל אביב

IMG-20221101-WA0051

מכונאות לרכב בתל אביב רצוי וכדאי לגשת מוסך מורשה משרד התחבורה כפי שאנחנו במוסך ICM בתל אביב מוסך מורשה מס. 10779. אישור משרד התחבורה יכול לתת לכם את הבטחון שהמוסך שאליו הגעתם יודע את העבודה ומצד שני הוא גם מפוקח על ידי הגוף האחראי במדינת ישראל על המוסכים.

מכונאות לרכב בתל אביב יכולה לכלול את כל מרכיבי הטיפול לרכב החל מהטיפול התקופתי הפשוט ועד התקלות המורכבות ביותר שאנו פותרים במוסך ICM כמומחים למכונאות לרכב בתל אביב לכל סוגי הרכב מהרכבים הנפוצים ועד רכבי היוקרה שמגיעים אלינו ומקבלים את הידע והשירות שלנו באופן המקצועי והאיכותי ביותר.

מכונאות לרכב בתל אביב – לא רק כותרת!

מכונאות לרכב בתל אביב היא לא רק מושג כללי. חשוב שהמוסך שאליו אתם מגיעים באמת יהיה מומחה לרכב והצוות שלו יהיה כזה שעבר את ההכשרות המתאימות לטיפול ברכבים – זאת ועוד כמובן הניסיון והידע הם חלק אינטגרלי משמעותי ביכולות ובאיכות השירות שאתם תקבלו ממכונאי המוסך ותוכלו ליהנות מרכב תקין שעבר טיפול בידיים מקצועיות.

מוסך ICM מכונאות לרכב בתל אביב הינו מוסך וותיק ומיומן שצבר אלפי שעות ניסיון ואלפי מכוניות מכל הסוגים ובאמתחתו אינספור פתרונות של תקלות מהמורכבות לפשוטות ביותר.

מוסך ICM בהנהלת ישראל אברמוב נהנה מהמלצות רבות ברחבי הרשת ונחשב לאמין ומקצועי לביצוע מכונאות לרכב בתל אביב לכל סוגי הרכב.

דילוג לתוכן