מילוי גז למזגן הרכב בתל אביב

IMG-20230112-WA0070

מוסך ICM בתל אביב מומחה בתיקון מיזוג אוויר לרכב בתל אביב לרבות מילוי גז למזגן הרכב

מילוי גז למזגן הרכב בתל אביב בד"כ הינו אחד התקלות השכיחות במזגן שלא מקרר ברכב. אצלנו במוסך ICM בהנהלת ישראל אברמוב תוכלו לקבל את כל השירותים לתיקון המזגן, בדיקה יסודית של התפקוד שלו ומילוי גז במחירים הוגנים ועבודה יסודית ומקצועית.

מדוע יש בריחת גז מהמזגן ברכב?

מערכות מיזוג אוויר הפכו לחלק חיוני ממכוניות מודרניות, במיוחד במדינות בהן האקלים חם יותר. מערכת מיזוג האוויר ברכב היא רשת מורכבת של רכיבים הפועלים יחד כדי לשמור על האוויר בתוך הרכב בטמפרטורה הרצויה. אחד המרכיבים החשובים של המערכת הוא גז הקירור המשמש לקירור האוויר.

גז קירור הוא חומר הסופג חום מהאוויר ולאחר מכן משחרר אותו מחוץ לרכב. הוא מרכיב חיוני במערכת מיזוג האוויר המייצר מחזור של קירור וחימום.

בשנים האחרונות הועלו חששות לגבי ההשפעה של גז הקירור העובר במערכות המיזוג על הסביבה. הגז הוא גז חממה ובעל פוטנציאל הגורם להתחממות כדור הארץ גבוה דבר שהוביל לפיתוח של חומרי קירור חדשים פחות מזיקים לסביבה.

חומרי וגזי קירור חדשים פותחו בשנים האחרונות וכעת בשימוש בכמה מערכות מיזוג אוויר לרכב. לגז החדשים ויקרים יותר עם פוטנציאל השפעה מופחת יותר על התחממות כדור הארץ והוא נחשב לאופציה ידידותית יותר לסביבה.

בנוסף לסוג הקירור בו משתמשים, ישנה חשיבות גם לכמות הגז במערכת. אם למערכת יש מעט מדי או יותר מדי נוזל קירור, זה יכול להשפיע על הביצועים של מערכת מיזוג האוויר. מעט מדי נוזל קירור עלול לגרום למערכת לנשוף אוויר חם, בעוד שכמות גדולה מדי עלולה לגרום למדחס להיכשל ולרכיבים אחרים להינזק.

תחזוקה שוטפת של מערכת מיזוג האוויר יכולה לעזור להבטיח שגז הקירור ברמה הנכונה ושהמערכת פועלת ביעילות. זה כולל בדיקת רמת נוזל הקירור והחלפתו במידת הצורך וכן בדיקת נזילות במערכת.

יש לכם תקלת מזגן ברכב? אל תהססו אפילו לרגע פנו אלינו והגיעו למוסך ICM ותוכלו לצאת שמחים ומאושרים עם רכב תקין בלי לשבור תכנית חסכון 🙂

דילוג לתוכן