מוסכים מורשים בתל אביב

IMG-20230112-WA0076

מוסכים מורשים בתל אביב הינם מוסכים שקיבלו את האסמכתא ממשרד התחבורה שהם כשירים לטפל ברכבים והינם מוסמכים לתת שירותי תיקונים לרכב. מוסכים מורשים בד"כ יעברו מבחני כשירות ובירוקרטיה שתפקידה להכשיר את המוסך ולתת לו תעודה כמורשה משרד התחבורה.

מוסך ICM בתל אביב הוא מוסך מורשה משרד התחבורה מס 10779 ונמנה עם המוסכים המורשים בתל אביב בזכות המקצוענות והקפדנות שלנו ובו אתם יכולים ליהנות מכל שירותי התיקון לרכב בראש שקט ובידיעה שהמוסך הינו מוסך מורשה.

למה כדאי לטפל ברכב במוסכים מורשים בתל אביב?

למה כדאי לטפל ברכב במוסכים מורשים בתל אביב?
בבואכם לבחור מוסך חשוב שתבחרו באחד השייך לקהילת המוסכים מורשים בתל אביב כפי שאנחנו במוסך ICM מורשים של משרד התחבורה מס 10779. מוסך ICM עבד בכל התנאים והמבחנים שמשרד התחבורה מבקש ובהתאם לכך קיבלנו את החותמת המאשרת שאנחנו מוסך מורשה בתל אביב.

תעודת במוסך המורשה מתנוססת ותלויה אצלנו במוסך ICM והיא כמובן מאשרת את היותנו מוסך מורשה. יחד עם זאת תמיד כדאי לקבל עוד כמה חוות דעת הן ברשת האינטרנט והן ברשתות החברתיות לפני שאתם מגיעים לכל מוסך אם מדובר בפעם הראשונה. מוסך ICM זוכה בשנים שהוא קיים לעדנה בתחום ההמלצות ונחשב למומלץ ביותר ומחזיק מאות המלצות של 5 כוכבים בגוגל ועוד המלצות באתרים שונים ומדרגים ברשת.

אנו במוסך ICM בהנהלת ישראל אברמוב מודים לכל הממליצים שלנו ונמשיך לעשות את כל מה שאפשר על מנת להישאר תמיד בצד החיובי של הממליצים ולהישאר תמיד מוסך מורשה ומומלץ בתל אביב.

דילוג לתוכן