מוסך מורשה בתל אביב

IMG-20220630-WA0119

מוסך ICM מוסך מורשה בתל אביב הינו מוסך מומלץ ומורשה משרד התחבורה מס. 10779 וממוקם בלב תל אביב ומספק שירות מקצועי ואיכותי במכונאות, טיפולים שוטפים, מיזוג אוויר חשמל לרכב ודיאגנוסטיקה ממוחשבת. העיר תל אביב הינו מטרופולין שמאגד בתוכו עובדים מכל קצוות הארץ ולכן לעיתים נוח לאותם אנשים לשים את הרכב בבוקר במוסך ושבסיום העבודה לאסוף אותו. הרבה מהלקוחות שלנו במוסך ICM בתל אביב הם בדיוק כאלה שמשאירים את הרכב בבוקר, אנחנו מטפלים ובסופו של יום העבודה במידה והטיפול ברכב הסתיים (מה שאנחנו משתדלים ושמים דגש עליו ביתר שאת).

במוסך ICM המורשה בתל אביב אנו מטפלים בכל סוגי הרכבים כולל המותגים היוקרתיים כגון מרצדס, ב.מ.וו, לקסוס, אודי ועוד…בדגש מחמיר על שירות ומחיר הוגן ומקצועי, חפשו ברשת ותמצאו מאות המלצות על מוסך ICM המורשה ומומלץ בתל אביב

אז מהו מוסך מורשה בתל אביב?

מוסך מורשה בתל אביב?
ישנה חשיבות משמעותית בבחירה במוסך מורשה בתל אביב ומיותר לציין שאנחנו במוסך ICM אנחנו מוסך מורשה משרד התחבורה מס 10779. מוסך מורשה משרד התחבורה עומד בתנאים של משרד התחבורה ובעצם מקבל את החותמת שמדובר במוסך שעומד בכל הדרישות לשמש כמוסך מורשה.

בבואכם למוסך מורשה אתם יכולים לראות את התעודה על אחד מקירות המוסך כפי שיש אצלנו במוסך ICM שמאשרת את כשירותו של המוסך ועמידתו בתנאי משרד התחבורה. כמובן שתמיד כדאי לשים לב לפרטים נוספים והמלצות על המוסך לפני ההגעה אליו גם אם הוא מוסך מורשה, אבל כשמדובר במוסך שהוא גם מומלץ וגם מורשה (ואנחנו עומדים בשני הקריטריונים עם מאות המלצות) אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את השירות האיכותי ביותר, המקצועי ביותר וכמובן ההוגן ביותר.

אנו במוסך ICM בהנהלת ישראל אברמוב מודים לכל הממליצים שלנו ונמשיך לעשות את כל מה שאפשר על מנת להישאר תמיד בצד החיובי של הממליצים ולהישאר תמיד מוסך מורשה ומומלץ בתל אביב.

דילוג לתוכן