מוסך מורשה במרכז

IMG-20230112-WA0067

במרכז הארץ קיימים מספר מוסכים מורשים המספקים שירותי תיקונים ותחזוקה לרכבים ואחד מהם הוא מוסך ICM מורשה משרד התחבורה מס 10779 שמספק שירותי מכונאות, חשמל ודיאגנוסטיקה לרכב לכל סוגי הרכבים כולל קטגוריית רכבי הפרימיום. מוסכים מורשים במרכז מציעים את המקצועיות והאיכות ברמה המבוקשת על ידי יצרני הרכב ומספקים שירות על פי תקנים והנחיות היצרן. כמו כן, הם משתמשים בחלקי חילוף מקוריים או חליפיים בהתאם לבקשת הלקוח שכן לדבר יש השפעה על מחיר התיקון והחלפים וכמובן בכל הכלים מתאימים לכל סוגי הרכבים.

בחירת מוסך מורשה במרכז חשובה לשמירה על אחריות היצרן ועל איכות התיקונים שמבוצעים ברכב. כדאי לבדוק את התעודות של המוסך, את המומחיות של העובדים ולבדוק ביקורות של לקוחות קודמים כדי לוודא שהשירותים המוצעים עונים על הצרכים שלך וכי המוסך מספק שירות איכותי ומקצועי וכפי שציינו למעלה מוסך ICM מצויד בכל האישורים כולל אישור משרד התחבורה מס 10779 למוסך מורשה.

מיהו מוסך מורשה במרכז?

מוסך מורשה במרכז הינו מוסך בעל אישור משרד התחבורה העומד בכל תנאי הסף של משרד התחבורה והעומד בכל הדרישות לשמש כמוסך מורשה.

בכניסה למוסך ICM תוכלו לראות את התעודה שלנו כמוסך מורשה מס. 10779 המאשרת את כשירותו של המוסך ועמידתו בתנאי הסף של משרד התחבורה ובצירוף ההמלצות שתוכלו למצוא עלינו ברחבי הרשת אתם תהיו סמוכים ובטוחים שתקבלו את השירות האיכותי והמקצועי ביותר במחירים ההוגנים ביותר תוך הסבר מפורט על כל ביצוע של תיקון טרום הביצוע דבר שיאפשר לכם להחליט אם לבצע והאם אתם מעדיפים חלפים מקוריים או חליפיים כמובן שבשני המקרים הכל הוא בהתאם להנחיות היצרן וגם חלפים חליפיים הוא תואמי מקור ומורשים להתקנה.

אנו במוסך ICM בהנהלת ישראל אברמוב מקפידים להוציא לקוחות מרוצים שיהפכו לממליצים שלנו ונמשיך לעשות את כל מה שאפשר על מנת לתת את השירות הטוב האיכותי וההוגן ביותר כמוסך מורשה במרכז.

דילוג לתוכן