מוסך מומחה לרכבים יוקרתיים בתל אביב

IMG-20230112-WA0063-1

מוסך לרכבי יוקרה, הינו מוסך שיודע, יכול מיומן לטפל ברכבים יוקרתיים ויקרים ויש לו את ההכשרה המתאימה לטיפול בכל התקלות שצצות על אחת כמה וכמה ברכבים מורכבים מבחינה טכנולוגית והן עלולות להיות מורכבות וקשות יותר מרכבים סטנדרטים ולכן חשוב לבחור במוסך שיודע ומיומן בתיקון וטיפול ברכבי יוקרה.

מוסך ICM בתל אביב מומחים לרכבי יוקרה כבר מס. שנים לא קטן ומטפלים בכל המותגים היקרים ביותר בשוק הרכב, בין לקוחותינו נמנים מותגי הרכב היקרים ביותר בשוק החל ממוצגים גרמניים יקרים כגון מרצדס, ב.מ.וו, אאודי ועד לרכבי ספורט אירופיים כגון פורש ואף רכבים אמריקאים יקרים במיוחד כגון קורבט ועוד…

אז אם חיפשתם מוסך לרכבי יוקרה בתל אביב, כדאי שתבחרו במוסך שיודע מה הוא עושה, מוסך שמקבל ביקורות חיוביות על השירות והטיפול ומוסך שעברו תחתיו לא מעט רכבים יוקרתיים והוא מכיר את המערכות השונות והמורכבות שקיימות ברכבים אלה.

רכבי יוקרה מצויידים בטכנולוגיות חדישות ומתקדמות וככל שמחיר הרכב גבוהה יותר כך גם המערכות בו הן מערכות מתקדמות, יקרות, מורכבות ודורשות המון ידע וניסיון לטיפול בהן ולאיתור התקלות בהן.

אנו במוסך ICM בהנהלת ישראל אברמוב מודים לכל הממליצים שלנו ונמשיך לעשות את כל מה שאפשר על מנת להישאר תמיד בצד החיובי של הממליצים ולהישאר תמיד מוסך מומחה לרכבים יוקרתיים בתל אביב מהמומלצים ביותר.

דילוג לתוכן