מוסך לרכב היברידי בתל אביב

IMG-20221101-WA0034-1

מוסך לרכב היברידי בתל אביב הוא מוסך המתמחה ברכבים היברידיים ואנחנו במוסך ICM בתל אביב מס. 10779 יודעים וממוקצעים לתת לרכב ההיברידי שלכם את מכלול הטיפולים הדרוש במקצועיות.

רכב היברידי הוא רכב שפעילותו מתבצעת על ידי שני סוגי מנועים: מנוע בעל בעירה פנימית העובד ברוב המקרים על בנזין בשילוב מנוע חשמלי הפועלים ביחד כשהפעילות משתנה בהתאם לסוגי הרכב ההיברידיים ישנם כאלה מקביליים וטוריים. ברכבים היברידיים קיימות מערכות ממוחשבות והן אלה שמחליטות איזה מנוע הוא זה שיפעל וכמובן על פי האופן בו הוא צריך לפעול

רכבים היברידיים נחשבים לרכבים חסכוניים יותר ומשפרים משמעותית את נצילות הדלק בעקבות היכולת של מנוע הבעירה לפעול באופן מופחת דבר המסייע להורדת החומרים המזהמים שהרכב פולט.

טיפולים לרכב היברידי בתל אביב – רק בידיים מקצועיות!

טיפול לרכב היברידי בתל אביב מומלץ לבצע במוסך ICM המומחים לרכבים היברידיים מכל הסוגים. טיפול המבוצע בזמן מונע בלאי מיותר מעבר לבלאי הסטנדרטי, הן למנוע הבעירה הפנימי וחלקיו והן לסוללה של המנוע החשמלי המותקן ברכבים היברידיים

טיפולים לרכב היברידי בתל אביב נעשים אצלנו במוסך ICM על ידי הצוות מקצועי ומיומן שטיפל במאות רכבים היברידיים במקצועיות, באמינות וכמובן תמיד מכל הלב ובמחיר הוגן.

מוסך ICM בהנהלת ישראל אברמוב נהנה מהמלצות רבות ברחבי הרשת ונחשב לאמין ומקצועי לביצוע טיפולים לרכבים היברידיים בתל אביב.

דילוג לתוכן