מוסך בתל אביב – ביקורות

IMG-20221101-WA0041

מוסך שמאמין ביכולות שלו, מאמין במקצועיות שלו, מאמין במיומנות של הצוות, מוסך שמאמין בהוגנות ובמחירים ההוגנים והעבודה המקצועית לא פוחד מביקורות וכאלה אנחנו במוסך ICM בתל אביב עם מאות ביקורות בכל רחבי הרשת בכל הערוצים האפשריים בהם לקוחות מכל רחבי הארץ שביקרו במוסך כותבים על חווית השירות והמקצועיות שלנו.

ביקורות על מוסך בתל אביב הן תמיד דבר חיובי גם למוסך אם יש מקום לשיפור והן נותנות למוסך דחיפה אם עשה את העבודה באופן המקצועי וגבה את המחיר ההוגן. ביקורות באות לשים לנו המוסכניקים מראה מול הפנים ולדרבן אותנו לשפר את השירות שלנו כל יום ויום ולכן אנחנו במוסך ICM מקפידים לבקש מלקוחות שיכתבו על ההרגשה, החוויה והאם הם מרוצים מהשירות שקיבלו מאיתנו.

איפה תראו ביקורות על מוסך בתל אביב?

ביקורות על מוסך בתל אביב נמצאות בד"כ ברחבי האינטרנט הן באתרי תגובות ודירוג של עסקים, באתרים מקצועיים שמאפשרים כתיבת תגובה וכמובן בגוגל ופייסבוק שם תוכלו להמליץ או לבקר מוסך שהייתם מרוצים או לא מהשירות שלו.

אנו במוסך ICM בהנהלת ישראל אברמוב מודים לכל מי שכותב עלינו ביקורות ונמשיך לעשות את כל מה שאפשר על מנת להישאר תמיד בצד החיובי של הממליצים ולהישאר תמיד מוסך מומלץ בתל אביב.

דילוג לתוכן