מוסך בתל אביב – בדיקה לפני קנייה

IMG-20221101-WA0039

מוסך בתל אביב בדיקה לפני קנייה הוא מוסך המאפשר לבצע בדיקה כללית לרכב על מנת לספק חוות דעת על מכלולי הרכב השונים ולוודא שהם תקינים או לחילופין לזהות את המכלולים התקולים ולהתריע בפני הקונה או המוכר על תקלות כאלה ואחרות.

בדיקה לפני קנייה בד"כ נעשית במכוני בדיקה מורשים המספקים דיאגנוזה מסודרת הכוללת אחריות על כל הכתוב באבחון שביצעו. כמוכן המכונים מספקים חוות דעת מקצועית ומהימנה ככל שניתן על ידי הבוחן שנותן לנו תמונה כולל על הרכב, המנוע, הגיר, המרכב ועוד ועוד…

בדיקה לפני קנייה במוסך ICM!

מוסך ICM מבצע לכלל הלקוחות בדיקה לפני קנייה בתל אביב על כל סוגי הרכבים. כמובן שהבדיקה שלנו יסודית ומוקפדת והיא חולשת על כל מרכבי הרכב אך היות והבדיקה נעשית כבדיקה כללית אנחנו לא יכולים לספק לכם "תעודת ביטוח" על הרכב אך בהחלט יכולים לתת לכם תמונה כללית טובה על מצב הרכב והאם כדאי להתקדם בתהליך הקנייה.

ברוב המקרים בדיקה לפני קנייה במוסך ICM תספיק על מנת לתת חוות דעת על הרכב ועל איכותו וכשירותו אבל כמובן שהבדיקה שלנו אינה מחליפה בדיקה יסודית במכוני רישוי מוסמכים.

מיותר לציין שמוסך ICM מבצע את הבדיקות לפני קנייה ללקוחות רבים כבר הרבה מאד שנים ובד"כ אנחנו יכולים לתת לכם חוות דעת ראשונית מהימנה.

מוסך ICM בהנהלת ישראל אברמוב נהנה מהמלצות רבות ברחבי הרשת ונחשב לאמין ומקצועי לביצוע בדיקות לפני קניית רכב בתל אביב לכל סוגי הרכב.

דילוג לתוכן