כמה עולה טיפול לרכב?

Screen Shot 2021-10-11 at 16.58.12

כמה עולה טיפול לרכב בתל אביב היא שבד"כ עולה כאשר הגיע הזמן להכניס את הרכב למוסך לטיפול השנתי או התקופתי שלו או כמו שקראנו לו תמיד טיפול עשרת אלפים למרות שכבר מזמן הטיפול לא נעשה אחרי 10,000 ק"מ. אם תרצו לדעת את העלות תצטרכו לבקר אותנו במוסך ICM בתל אביב כיוון שהמחיר משתנה מרכב לרכב. טיפול לרכב קטן לא דומה בעלותו לטיפול ברכב יוקרתי כמובן ובד"כ אם אין הפתעות במהלך הטיפול כמו בלמים לא תקינים או תקלות אחרות שמתגלות אז העלות מסתכמת בכמה מאות שקלים לכל הרכבים מהמותגים הסטנדרטים.

אנחנו ממליצים כמובן לשאול מראש את מחיר הטיפול לרכב אבל אם תרצו לקבל רושם אמיתי על רמת המקצועיות והאמינות על מוסך כדאי שתבקרו אותנו או לפחות תקראו על מוסך ICM ברשת ותבינו את איכות הטיפול והשירות שלנו.

מה המחיר לטיפול ברכב? וכמה זמן זה לוקח?

כל רכב יש לו את תג המחיר שלו למרות ברוב המקרים מחיר טיפול לרכב כפי שנאמר למעלה ינוע בין כמה מאות שקלים אם הרכב תקין וזהו טיפול סטנדרטי של החלפת שמנים ופילטרים ואין בו תיקונים נוספים שיש לבצע במסגרת הטיפול השוטף.

ברוב המקרים טיפול לרכב יקח בין שעה לשעתיים בהנחה שהמוסך לא מלא וקבעתם זמן מדויק להגעה. כמנובן שיתכנו תמיד עיכובים לא צפויים אבל אנחנו במוסך ICM בד"כ עומדים בזמנים ועל אחת כמה וכמה מקפידים על דיוק בהערכת הזמן ללקוח על מנת לא לתקוע אותו במוסך בשעות מיותרות.

בטיפול לרכב בתל אביב במוסך ICM מקפידים על ניקיון הרכב הפנימי והחיצוני שלו כך שתקבלו רכב נקי, תקין ובטוח אחרי טיפול מסור מהצוות המקצועי הוותיק והמיומן שלנו במוסך.

מוסך ICM בהנהלת ישראל אברמוב נהנה מהמלצות רבות ברחבי הרשת ונחשב לאמין ומקצועי לביצוע טיפולים רכב בתל אביב לרכבים מכל המותגים וגם לרכבי יוקרה

דילוג לתוכן