טסט עד הבית בת"א

957400e7-5332-420e-bac1-4a779c034e0a

מוסך ICM אחד המוסכים המומלצים ביותר בתל אביב (ואת זה לא אנחנו אמרנו אלא הגולשים והלקוחות הצביעו ברגליים ובביקורות) מספקים לכם שירות טסט עד הבית בת"א, שירות שעושה לכם את תהליך העברת הטסט לאוטו בת"א לפשוט יותר, קל יותר ונגיש יותר גם אם אתם ביום עבודה לחוץ וגם אם ממש לא בא לכם לעשות את התהליך שאנחנו לא ממש אוהבים של העברת הרכב טסט.

שירות טסט עד הבית בת"א הוא אחד השירותים המבוקשים ביותר ואחד השירותים המקלים על הלקוח לבצע את מבחן הרישוי השנתי מכמה סיבות עיקריות החל מנוחות ועד לשקט ובטחון שהרכב עבר את הטסט אחרי שנבדק באופן קפדני אצלנו במוסך ICM ונשלח לטסט אחרי שאנחנו יודעים בוודאות שהכל תקין באופן מושלם כך שהמעבר חלק וללא תקלות.

טסט עד הבית בת"א מביא את שירותי הרכב לרמה אחרת של נגישות ונוחות ומאפשרת לכם להמשיך בשגרת היום ולא לבזבז את הזמן במוסך או במעברים מיוצרים במבחן הרישוי השנתי כאשר עלולות להימצא תקלות שמצריכות תיקון דבר שיכול לבזבז לכם יום שלם ללא תוצאות. בנוסף גם אם אתם בבית וממש לא בא לכם על הטסט ואתם רוצים שמישהו יקח את הרכב ויחזיר אותו נקי ובטוח לנסיעה אחרי טסט, אנחנו הכתובת לשירות הטוב ביותר והמקצועי ביותר בתל אביב תחת השרביט של ישראל אברמוב.

לשירות טסט עד הבית בתל אביב צלצלו עכשיו: 054-907-5460

דילוג לתוכן