טיפול תקופתי לרכב בתל אביב

IMG-20220720-WA0129

טיפול תקופתי לרכב בתל אביב מיועד בעיקר לשמירה ותחזוקה שתסייע לכם לשמור על הרכב במצב הטוב ביותר. קבלו כמה טיפים והמלצות לטיפול תקופתי לרכב שיעזרו לכם לשמר עליו ולהאריך את חייו התפקודיים.

1. תחזוקה תקופתית רגילה:

טיפול תקופתי רגיל הוא המפתח לשמירה על הרכב במצב הטוב ביותר. כל כמה אלפי קילומטרים או בזמנים קבועים על פי הוראת היצרן, יש להיכנס למוסך ICM ולבדוק את מערכות הרכב כגון: צמיגים, שמן מנוע, רמות הנוזלים ושאר מנגנוני הבטיחות והמכונאות ברכב.

2. ניקיון הרכב חצונית ופנימית:

שמרו על ניקיון הרכב גם בפנים וגם מבחוץ. נקיון הרכב יכול להאריך את חייו הפנימיים והחיצוניים של הרכב ולשמור עלו מפני קורוזיה ונזקים כימיים וכמו כן לייצר חווית נסיעה טובה יותר ונעימה יותר ברכב.

3. חיסכון בדלק:

על מנת להגיע לטיפול ולא להיתקל בהוצאות מיותרות הקפידו להשתמש ברכב במהירויות נכונות ותוכלו לגלות שנסיעה רגועה תביא לחיסכון בדלק וגם לסייע לשמור על איכות הסביבה.

4. ספר תחזוקה:

הקפידו על ספר תחזוקה מעודכן בכל הטיפולים בו תרשמו את כל הפעילויות והתחזוקה שעבר הרכב. זה יסייע לכם לנהל את התחזוקה ברכב בצורה עקבית ומעודכנת.

5. בדקו את הרגלים:

בדקו את הצמיגים לעיתים תכופות כיוון שצמיגים יציבים ונכונים מהווים את הקשר היחיד בין הרכב לכביש, ולכן הם גורם מרכזי לבטיחות ולביצועי הנסיעה ותתפלאו גם לחסכון בדלק ובאופן עבודתו של המנוע.

7. רכבים בעלי עדכוני תחזוקה מיוחדים:

כל רכב משולב בהוראות יצרן בו אתם תקבלו בדיוק את דרישות הטיפול ברכב, זמן או מרחק נסיעה בהתאם לסוג הרכב ולשימוש שלו – השתדלו לא לחרוג כיוון שחריגה והזנחה יגרמו לעלויות מיותרות ומכללים שיעבדו בצורה לא תקינה ויקצרו את חיי הרכב.

מוסך ICM בהנהלת ישראל אברמוב נהנה מהמלצות רבות ברחבי הרשת ונחשב לאמין ומקצועי לביצוע טיפול תקופתי לרכב בתל אביב לכל סוגי הרכב.

דילוג לתוכן