טיפול לרכב חשמלי בתל אביב

IMG-20221101-WA0047

טיפול לרכבים חשמליים תשכחו מה שידעתם עד עכשיו

רכבים חשמליים הולכים וצוברים תאוצה בשנים האחרונות, והנהגים מצביעים ברגליים ובוחרים ברכב חשמלי יותר ויותר על פני רכבים מונעי בנזין. אחד היתרונות המשמעותיים של רכבים חשמליים בהשוואה למנועי בנזין הוא הצורך המופחת בטיפולים, בהשוואה לרכבים "רגילים" בנוסף לחסכון בעלויות הדלק שהפך להיות יקר יותר עם השנים.

אז מה ההבדל לבין טיפול ברכב חשמלי לטיפול ברכב בנזין?

בניגוד לרכבים מונעי בנזין, שדורשים טיפולים שוטפים ותכופים יחסית, רכבים חשמליים מצריכים טיפול מינימלי בלבד מהסיבה שברכבים חשמליים אין מנוע בעירה פנימית, ולכן הצורך בהחלפת שמן, מסנני שמן, רצועות טיימינג ועוד רכיבים שחייבים טיפול שוטף במנוע בנזין נחסכים בטיפול לרכב חשמלי.

מה בכל זאת הטיפולים הנדרשים ברכב חשמלי?

בדומה לכל רכב, יש לבדוק מדי פעם את מפלסי הנוזלים ברכב, כגון נוזל קירור סוללה, נוזל הבלמים והנוזל לניקוי שמשות, כמובן שנבדוק את הצמיגים באופן מדוקדק ונחליף בהתאם לבלאי.

אחת המערכות המשמעותית ביותר ברכב חשמלי היא כמובן מערכת החשמל ברכב חשמלי שהיא מורכבת יותר מאשר ברכב עם מנוע בנזין ויהיה זה החדש והיוקרתי ביותר. מערכת החשמל ברכב חשמלי מורכבת ומכילה מערכות שלא נראו בעבר ומכללי אלקטרוניקה ןמחשבים מתוחכמים ולכן נצטרך לבצע טיפול תקופתי במערכת החשמל על ידי מוסך מורשה כמוסך ICM המתמחה בתיקון ובטיפולים לרכב חשמלי בתל אביב.

ברכבים חשמליים מתקבלים עדכוני תוכנה באופן שוטף כפי שאמרנו בעקבות שדרוג המערכות למתוחכמות ומורכבות יותר מיחשובית ואלקטרונית ולכן מפעם לפעם יהיו עדכוני תכנה וחשוב להתקין את העדכונים הללו על מנת לשמור על תפקודו התקין של הרכב וכמובן ליהנות משדרוגי תכנה של היצרן שיוסיפו פיצ'רים נוספים לרכב. לבסוף החלק המניע את כל המערכת היא הסוללה שהיא הרכיב היקר ביותר ברכב חשמלי, ולכן חשוב לבצע בדיקות תקופתיות על מנת לוודא את תקינותה.

עהיות וכמות המכליים המוחלפת ברכב חשמלי היא פחות מזה של מנוע הבנזין כפי שציינו העלות של הטיפול לרכב חשמלי תהיה ברוב המקרים במידה ואין תקלות מיוחדות נמוכה משמעותית מעלות טיפול לרכב בנזין.

רכבים חשמליים בתל אביב מצריכים טיפול מינימלי, דבר המהווה יתרון משמעותי בהשוואה לרכבים מונעי בנזין ולכן ביצוע הטיפול בזמן ובדיקת המכללים של הרכב תבטיח תקינות והנאה לאורך שנים רבות במקביל לטיפול ותיקון במוסך מורשה המתמחה ברכבים חשמליים כמו מוסך ICM בתל אביב.

מוסך ICM בהנהלת ישראל אברמוב מתמחה בטיפול לרכב חשמליי בתל אביב ויבצע כל טיפול בכל רכב חשמלי מכל היצרנים באמינות ומקצועיות בלתי מתפשרת תוך שימוש בחלקי חילוף מקוריים ושקיפות מלאה מול הלקוח.

דילוג לתוכן