טיפול לרכב היברידי בתל אביב

IMG-20221101-WA0047

טיפול לרכב היברידי: מה חשוב לדעת?

הרכבים ההיברידיים משלבים מנוע בעירה פנימית ומנוע חשמלי הדורשים טיפול שונה מרכבים רגילים. טיפול לרכב היברידי בתל אביב דורש את הטיפול השגרתי כמו ברכב עם מנוע בנזין וטיפול זה כולל החלפת שמן מנוע, מסננים (אוויר, דלק, שמן), בדיקת בלמים, צמיגים ושאר המכללים הדורשים בדיקה וכאשר תדירות הטיפול נקבעה על ידי יצרנית הרכב, לרוב אחת ל-10,000-15,000 ק"מ. בנוסף טיפול לרכב היברידי דורש טיפול במערכת ההיברידית הכולל בדיקה של סוללת המערכת ההיברידית, הממיר, מערכת הקירור וגם כאן תדירות הטיפול נקבעה על ידי יצרנית הרכב, לרוב אחת ל-50,000-100,000 ק"מ וכאן אנחנו במוסך ICM נכנסים לתמונה ומתמחים בטיפולים לרכבים היברידיים בתל אביב.

חשוב שהטיפולים יתבצעו במוסך מורשה ומוסמך לטפל ברכבים היברידיים כאשר צוות המוסך מוכשר באופן ייחודי לתחום הרכב ההיברידי ויודע כיצד לטפל במערכת ההיברידית בצורה נכונה ומקצועית.

אנחנו במוסך ICM המבצעים במקצועיות טיפול לרכב היברידי נקפיד לעבוד על פי ספר הרכב ונקפיד לבצע את הטיפולים הדרושים בזמן על פי הוראות היצרן תוך שימוש בחלפים מקוריים המאושרים על ידי יצרני הרכב ותוך שקיפות מלאה של כל חלק וחלק שהוחלף ברכב.

חשוב לדעת שטיפול נכון ברכב היברידי יבטיח לכם חיי מנוע ארוכים, נסיעה בטוחה ובעיקר יעילה וחסכונית תוך ניצול היתרונות והתועלות של המנוע ההיברידי ברכב.

מוסך ICM בהנהלת ישראל אברמוב מתמחה בטיפול לרכב היברידי בתל אביב ויבצע כל טיפול בכל רכב היברידי מכל יצרן באמינות ומקצועיות בלתי מתפשרת.

דילוג לתוכן