טיפול לרכב בתל אביב

IMG-20221101-WA0041

טיפול לרכב בתל אביב עושים במוסך ICM בתל אביב המתמחה בכל סוגי המכוניות ויעניק לרכבכם את הטיפול התקופתי לרכב במקצועיות, תוך הקפדה על בטיחות וייעוץ מקצועי על הבדלים בין חלפים מקוריים וחליפיים כך שרכבכם יצא מהמוסך כשהוא תקין ובטוח באופן מושלם.

טיפול תקופתי לרכב נעשה על פי רוב בהתאם להוראות היצרן וכיום כבר המושג "טיפול 10,000" כבר כמעט לא רלוונטי שכן רוב הרכבים החדשים נכנסים לטיפול בהתאם להוראת היצרן אחרי 20, ולעיתים גם 30 אלף ק"מ. מיותר לציין שתמיד גם אם הרכב נוסע ממש מעט יש להכניס אותו לטיפול שנתי לרכב בתל אביב ולבצע בו החלפת שמנים, פילטרים וכמובן לעשות לו בדיקה מקיפה שכל מערכות הרכב תקינות למרות היותו רכב חדש. רבים יקראו לטיפול לרכב טיפול תקופתי או טיפול שנתי אבל כולם מתכוונים לטיפול שיש לבצע ברכב לפחות פעם בשנה או בהגיעו למס. הק"מ שהיצרן קבע להכנסה לטיפול.

טיפול לרכב מה החשיבות?

מדוע יש להכניס את הרכב לטיפול לרכב בתל אביב?
בכל רכב ויהיה החדש והיוקרתי ביותר קיים בלאי שנתי של שמנים, ומערכות הסינון הקיימות בחלקיו השונים של המנוע כגון, מסנן שמן, מסנן אוויר, מסנן מזגן, שמן מנוע וכו'. כמו כן לעיתים אופי הנהיגה ברכב מייצר שחיקה שאינה ניתנת לראייה מבלי לבחון את הרכב בידיים מקצועיות ולכן בעת הטיפול שנתי במוסך ICM בתל אביב נקפיד לבדוק ולהחליף את כל החלקים על פי הוראות היצרן ולהתאים את השמנים באופן מדוייק להוראות היצרן וכמובן נבדוק את בלמי הרכב שבד"כ כפי שהזכרנו עלולים להיות חלק הנשחק ביתר שאת על פי אופי הנהיגה של הנהג, איזור הנהיגה הקבוע (לדוגמא אם הנהג/ת גרים באיזור הררי ויורדים כל יום לעבודה במרחק גדול והשימוש בבלמים הוא תכוף יותר יש סיכוי שנראה שחיקה מסוכנת ונתריע על כך).

מיותר לציין שהטיפול לרכב בתל אביב נעשה תוך תשומת לב ייתרה לניקיון הרכב הפנימי והחיצוני שלו ובמוסך ICM הדבר נעשה בהקפדה ובשום שכל תוך כיסוי כל החלקים החשופים ללכלוך בפנים הרכב ובחלקיו החיצוניים כך שתקבלו רכב נקי, תקין ובטוח אחרי טיפול מסור של הידיים המקצועיות של הצוות הוותיק והמיומן שלנו במוסך.

מוסך ICM בהנהלת ישראל אברמוב נהנה מהמלצות רבות ברחבי הרשת ונחשב לאמין ומקצועי לביצוע טיפול לרכב בתל אביב לכל סוגי הרכב.

דילוג לתוכן