טיפולים לרכב בתל אביב

IMG-20221101-WA0046

טיפולים לרכב בתל אביב כדאי לכם לעשות במוסך מורשה משרד התחבורה כמו מוסך ICM בתל אביב מס. 10779 שיכול להעניק לרכב שלכם טיפול תקופתי מקצועי שיכלול את כל החלפים הנדרשים בין אם הם מקוריים או חליפיים כמובן שהדבר נתון להחלטתכם ואנו נעדכן בכל דבר ועניין, נמליץ ונבקש את אישורכם לביצוע.

טיפול עשרת אלפים לרכב או טיפול תקופתי כמו שאנו קוראים לו בשפה המקצועית נעשה בהתאם להוראות היצרן וכמובן שהוא מזמן לא נעשה יותר בטווח ה 10,000 ק"מ אלא בתום שנה או קילומטראז' הרבה יותר גבוה ממה שהיה ברכבים כפי שאנו זוכרים אותם פעם (למרות שיש כאלה עדיין שנוסעים על הכביש וצריכים טיפול כל 10,000 ק"מ). מיותר לציין שתמיד גם אם הרכב נוסע ממש מעט יש להכניס אותו לטיפולים לרכב בתל אביב ולבצע בו החלפה של שמן, פילטר אוויר, פילטר שמן ולעיתים גם פילטר מזגן. כמו כן כמובן כדאי לעשות לרכב בדיקה מקיפה שמערכות הרכב תקינות על מנת שנצא לכביש לנסיעה בטוחה וכמובן נהיה כשירים לעבור את המבחן רישוי השנתי.

טיפולים לרכב בתל אביב – חשוב לבצע בזמן!

טיפולים לרכב בתל אביב יש לבצע בזמן ולא להזניח כיוון שהזנחה יכולה לגרום לחלקים שונים להתבלות מעבר לבלאי הסטנדרטי. למשל אם השמן כבר מלוכלך אז הדבר משפיע על המנוע והחלקים הפנימיים וגורם לשחיקה מהירה יותר של חלקים חיוניים דבר שעלול לגרור הוצאות מיותרות ויקרות מוקדם מדיי מהצפוי.

מיותר לציין שהטיפולים לרכב בתל אביב נעשים אצלנו במוסך ICM על ידי הצוות הוותיק והמיומן שלנו במוסך ואתם מקבלים את מלוא תשומת הלב במקצועיות, באמינות וכמובן תמיד מכל הלב ובמחיר הוגן.

מוסך ICM בהנהלת ישראל אברמוב נהנה מהמלצות רבות ברחבי הרשת ונחשב לאמין ומקצועי לביצוע טיפולים לרכב בתל אביב לכל סוגי הרכב.

דילוג לתוכן