טיפול לרכב במרכז

IMG-20230112-WA0077

טיפול לרכב במרכז תוכלו לבצע במוסך ICM בתל אביב. מוסך ICM הינו מוסך מהמתקדמים והאיכותיים בתל אביב והמספקים שירותי טיפול לרכב, הן לפני טסט והן בטיפול השוטף לרכב על פי הוראות היצרן. טיפול לרכב בד"כ יכלול את החלפת השמנים והמסננים ולעיתים גם טיפול בברקסים (בלמים) על מנת לוודא שהרכב בטוח לנסיעה.

הטיפול השוטף או לפני הטסט אצלנו יהיה תמיד יסודי וירד לפרטים הקטנים על מנת לתת לרכב ולכם את השירות האמין המקצועי והאיכותי ביותר במחיר ההוגן ביותר שתוכלו לקבל ועל כך מעידות עשרות ומאות המלצות ברחבי הרשת.

טיפול לרכב במרכז מתי כדאי לעשות?

טיפול לרכב במרכז מתי צריך לבצע?
טיפולים לרכב בד"כ נבצע על פי הוראות היצרן. ולכל רכב היום ישנן הוראות יצרן משלהם. בעבר קראנו לטיפול השוטף "טיפול עשרת אלפים" כיוון שהיה מיושם ברכב בכל פעם שהגענו ל 10,000 ק"מ. כיום ברכבים מסויימים ניתן לבצע טיפול גם אחרי כמה עשרות אלפי ק"מ או בתום שנה, כל רכב על פי ההוראות שהיצרן קבע.

טיפול לרכב במרכז ניתן ומומלץ לבצע במוסך ICM המוסך שמקבל אינספור המלצות באינטרנט וטיפל במסירות ובמקצועיות באלפי רכבים בתל אביב והסביבה. צוות המוסך המקצועי והמיומן יספק לכם שירות של 5 כוכבים ויכלול את כל הטיפולים הנדרשים על מנת לעמוד בדרישות היצרן ולשמור על האחריות של הרכב כמובן על מנת לוודא שהרכב תקין ובטוח לנסיעה.

מוסך ICM בהנהלת ישראל אברמוב מהמוסכים המומלצים ביותר בתל אביב והמרכז ומומחה לביצוע טיפול לרכב במרכז לכל סוגי הרכב.

דילוג לתוכן