טיפולים לרכב בתל אביב

IMG-20230112-WA0069

טיפול עשרת אלפים למכונית בתל אביב עושים במוסך ICM בתל אביב מוסך מורשה מס. 10779 המומחים לכל סוגי הרכב עם התמחות מיוחדת ברכבי יוקרה ומספקים את כל שירותי המכונאות, החשמלאות והדיאגנוסטיקה לרכב מכל המותגים במיומנות, מקצועיות, שירות בלתי מתפשר ובמחירים הוגנים!

טיפול עשרת אלפים הינו טיפול תקופתי לרכב הנעשה בהתאם להוראות היצרן שברוב המקרים נעשה היום בטווח של שנה ומס. הקילומטרים מגיע ברכבים מסויימים גם עד ל-30,000 ק"מ בין טיפול לטיפול. בזמן הטיפול למכונית בתל אביב נחליף בו שמנים, פילטרים כולל הפילטר של המזגן שהוא הוראה של היצרן בשנים האחרונות ומומלץ להחליפו על מנת לקבל תפוקה טובה יותר של המזגן ברכב וגם עלותו לא כל כך משמעותית.

טיפול למכונית בתל אביב – אל תזניחו

טיפול למכונית בתל אביב מומלץ לבצע מבלי לחרוג יתר על המידה בזמנים שהיצרן קבע מכמה סיבות והעיקרית מבניהן היא כמובן האחריות על הרכב אם הוא מתחת ל-3 שנים על הכביש וכמובן גם הבטיחות שלכם בנסיעה היא סיבה מספיק טובה להיכנס עם הרכב פעם בשנה לפחות ולבדוק שכל מערכות הבטיחות שלו תקינות.

הטיפול למכונית בתל אביב נעשים אצלנו במוסך ICM עם הצוות המקצועי שלנו באחריות ובאדיבות בלתי מתפשרת שמשתקפת היטב בהמלצות שלנו ברחבי הרשת לאורך כל השנים.

מוסך ICM בהנהלת ישראל אברמוב מומלץ ונחשב לאמין ומקצועי לביצוע טיפול למכונית בתל אביב לכל סוגי הרכב.

דילוג לתוכן