טיפולים לרכב במרכז

0ffb76fa-6b5d-4a92-9827-8699aa6222a9

טיפולים תקופתיים לרכב הם חשובים מאד לשמירה על תקינותו של הרכב ועל בטיחות הנהג והנוסעים ברכב. בד"כ בטיפולים לרכב במרכז נבצע במוסך ICM בדיקה לכל מערכות הרכב, נחליף של חלקים שהתבלו וכמובן נחליף חלקים שהם חלק מטיפול לרכב כגון מסנני אוויר, מסנן מזגן, פילטר שמן וכו'…

במרכז הארץ ישנם מוסכים רבים המציעים טיפולים לרכב וביניהם מוסך ICM בתל אביב שהינו מוסך מקצועי ומנוסה, המחזיק את כל הציוד המתאים והידע הדרוש לביצוע הטיפולים בצורה מקצועית לכל סוגי הרכב וגם מחלקה ייחודית לרכבי יוקרה..

סוגי הטיפולים לרכב במרכז

ישנם מספר סוגי טיפולים לרכב במרכז, הנבדלים זה מזה מרכב לרכב מיצרן ליצרן. כמובן שהטיפול לרכב על פי הוראות היצרן יתבקש פעם בשנה או בהגעה למס. הקילומטרים שהיצרן קבע. ברוב המקרים הטיפול הראשון יכלול בדיקה של מערכות הרכב השונות, החלפה של שמן מנוע וסנן שמן, וטיפול במערכת הבלימה וברוב המקרים ינוע בין 15,000 ק"מ ביצרן אחד ועוד 30,000 ק"מ ביצרן אחר ומהות וגודל הטיפול יהיו תלויים גם בצורת הנהיגה של הנהג שכן נהג שנוהג ברכב בצורה פראית יצטרך טיפול גדול יותר מנהג שמשתמש ברכב בצורה עדינה.

טיפים לבחירת מוסך לרכב

כאשר אתם בוחרים מוסך לרכב, כדאי לבחור במוסך עם ניסיון רב בטיפולים לרכב ובכל סוגי הרכב. חשוב לקרוא חוות דעת של לקוחות קודמים של המוסך שבהם תמצאו בשפע על מוסך ICM. חשוב לוודא שהמוסך מחזיק בציוד המתאים לביצוע הטיפולים וכמובן להשוות מחירים בין מספר מוסכים לפני קבלת החלטה וכך תוכלו להיות בטוחים שהטיפולים ברכב שלכם יבוצעו בצורה מקצועית ומיומנת.

טיפולים תקופתיים הם חיוניים מאד לשמירה על הרכב אבל כדי לשמור על הרכב שלכם אנו במוסך ICM ממליצים לבדוק את הרכב באופן קבוע על מנת לוודא שאין נזילות, תקלות או בלאי וכמובן הקפידו על נהיגה זהירה על מנת להפחית את הבלאי של מכללי הרכב

מוסך ICM בתל אביב בהנהלת ישראל אברמוב מומחה לביצוע טיפולים לרכב במרכז לכל סוגי הרכב וגם לרכבי יוקרה.

דילוג לתוכן