הכנה לטסט בתל אביב

IMG-20221101-WA0042

הכנה לטסט בתל אביב כדאי לכם לבצע תמיד לפני כניסה למבחן הרישוי השנתי במוסך ICM בתל אביב המתמחה בהכנת הרכב בכל ההיבטים המכניים, הבטיחותיים והחזותיים על מנת לעבור את הטסט בפעם אחת וללא צורך לחזור לסיבוב נוסף. מוסך ICM בתל אביב מומחים בכל סוגי הרכב ויבצעו את הבדיקה המקיפה ביותר ועם זאת ללא צורך ב"תיקונים" מיותרים כדי שתוכלו להעביר את הרכב בצורה חלקה במבחן הרישוי השנתי.

כפי שכולנו יודעים רכבים הנמצאים על הכביש 3 שנים לפחות יש לבצע מבחן רישוי שנתי לרכב בתל אביב דבר הקבוע בחוק ופעם בשנה יש להכניס את הרכב לבדיקה שמערכות הרכב החיוניות פועלות באופן תקין והמחמירים יגידו שיש לראות את הנולד כך שאם ישנה תקלה או חשד לתקלה שעלולה לסכן אתכם בטיחותית אנחנו כמקצוענים תפקידינו להתריע.

טסט או מבחן רישוי שנתי לרכב

אז מהו המושג הנכון האם טסט שנתי לרכב? או מבחן רישוי לרכב בתל אביב?
פעם בשנה אנחנו פוקדים את הטסט השנתי או מבחן הרישוי השנתי לרכב ובו בעצם בוחנים את מערכות הרכב ותקינותן. הבדיקה של מכון הרישוי כוללת את כל מרכיבי הרכב הבטיחותיים והחזותיים כגון: מערכות הבלמים, הצמיגים, תקינות הפנסים ועוד…

במוסך ICM תקבלו את מלוא תשומת הלב גם לפרטים הקטנים על מנת שתעברו את הטסט בצורה חלקה. אתם יכולים להיות בטוחים וסמוכים כאשר אתם מפקידים את הרכב שלכם בידיים המקצועיות של הצוות הוותיק והמיומן שלנו במוסך. היו בטוחים שתקבלו את השירות הטוב ביותר ורכבכם יקבל את הטיפול המקצועי והאמין שמלווה את שמנו כבר שנים רבות.

מוסך ICM בהנהלת ישראל אברמוב נהנה מהמלצות רבות ברחבי הרשת ונחשב לאמין ומקצועי לביצוע הכנה לטסט לרכב בתל אביב לכל סוגי הרכב.

דילוג לתוכן