הכן רכבך לחורף

IMG-20221101-WA0050

מוסך ICM מציע לכם בכל שנה עם בוא החורף בדיקה שנתית מקיפה "הכן רכבך לחורף" שמכסה את כל המכללים החשובים ברכב על מנת לוודא שהם תקינים ובטוחים לנהיגת חורף. בין המכללים שנבדוק יהיו הצמיגים, הבלמים, הפנסים ובדיקה כללית שתיתן לנו תמונה שהרכב תקין ובטוח לנהיגה.

נהיגת חורף שונה מנהיגה בקיץ וכל מכלל בטיחות ברכב עובד באופן שונה בחורף. לדוגמא צמיגים לא תקינים או שחוקים מדיי לא יתפקדו בשעת הצורך בבלימה או בכביש חלק ומשובש, וכמו כן הבלמים ושאר מכללי הבטיחות שחייבים לתפקד באופן מושלם בנהיגת החורף.

הכן רכבך לחורף

הכינו רכבכם לחורף במוסך ICM בתל אביב כמו בכל שנה תוכלו להיכנס אלינו למוסך לבדיקה ללא תשלום על מנת שתוכלו להגיע לכל מקום ברכב בביטחה. צוות המכונאים שלנו במוסך יבדוק את כל מה שצריך ברכב באופן מקצועי ויספק לכם דוח שמפרט את תקינות הרכב.

בדיקת חורף לרכב חשובה וחיונית לנהיגה בטוחה וגם לשמירת המכללים הבטיחותיים ברכב והיא עלולה להציל חיים ועל כן אנחנו ממליצים תמיד אחרי הגשם הראשון לקפוץ אלינו למוסך ICM לביקור ולצאת עם הרכב תקין ובטוח.

מוסך ICM בהנהלת ישראל אברמוב מהמוסכים המומלצים ביותר בתל אביב והמרכז ומומחה לביצוע בדיקת חורף לרכב בתל אביב לכל סוגי הרכב.

דילוג לתוכן