ביקורות על מוסכים בתל אביב

IMG-20221101-WA0037

תל אביב היא אחת הערים בה קיימת תחרות רבה בין מספר רב של מוסכים המציעים שירותי מכונאות, פחחות, חשמל רכב ועוד. ולעיתים לנו הצרכנים המחפשים מוסך חדש או מוסך אחר מזה שהיינו רגילים ללכת אליו קשה לדעת איזה מוסך לבחור. לוואקום הזה נכנסות הביקורות של לקוחות על מוסכים שבהם ביקרו והן כלי רב ערך המאפשר להם לקבל מידע אמין ואובייקטיבי ברוב המקרים לפני שהם מקבלים החלטה.

מדוע הביקורות חשובות?

  • הביקורות מספקות מידע וחוות דעת על איכות השירות במוסך, המקצועיות של הצוות, המחירים, האמינות, ועוד.
  • באמצעות הביקורות ניתן להשוות איכות הישרות של מוסכים שונים, ולבחור את המוסך המתאים ביותר לצרכים ולדרישות שלכם.
  • ביקורות הן מקורות מידע אמינים ובד"כ יספרו את הסיפור האמיתי ביותר על המוסך ויהוו עוד אפיק בנוסף להמלצות של חברים.
  • ביקורות שליליות או ביקורות שמביאות סיפורי מקרה יכולות להוביל בסופו של דבר לשיפור השירות במוסכים או לפחות לתת את הצד שלהם בסיפור ועל ידי כך ללמוד לשפר ולשנות מול לקוחות אחרים.

בבואכם לבחור מוסך חדש קראו מספר ביקורות ואם תתקלו במוסך ICM יש לנו אינספור כאלה ורובן ככולן חיוביות אבל אפילו אנחנו מציעים… אל תסתפקו בקריאת ביקורת אחת עלינו, קראו מספר ביקורות על מנת לקבל חוות דעת ממגוון אנשים כל אחד והחוויה שהוא עבר במוסך שלנו או של אחרים. חשוב שתוודאו את תאריכי הביקורות כיוון שביקורת ישנה מדי יכולה להיות לא עדכנית וביקורות חדשות יכולות לעיתים להעיד על שיפור או הרעה בשירות המוסך. אנחנו במוסך ICM בתל אביב מקפידים להיות מעודכנים בביקורות חדשות כל הזמן על מנת להיות מוסך מומלץ וכמובן כדי לבחון את עצמנו פנימה, במה עוד ניתן לשפר.

שימו לב תמיד לכותב הביקורת, לא פעם מדובר במתחרה או בביקורת לא עניינית שעושה נזק למוסך על לא עוול בכפו. הקפידו לקרוא ביקורות על מוסכים בתל אביב במספר גדול ככל שניתן כדי לקבל את התמונה הרחבה. וכן גם במוסך אמין ומקצועי ככל שיהיה עלולים להיות לקוחות שבחוויית השירות שלהם לא יהיו מרוצים – כאן תמיד המוסך יהיה חכם אם יתייחס לכל ביקורת כאילו היא החשובה ביותר.

מוסך ICM בהנהלת ישראל אברמוב נהנה מביקורות רבות ברחבי הרשת ונחשב לאמין ומקצועי לביצוע כל סוגי התיקונים לרכב בתל אביב לכל סוגי הרכב.

דילוג לתוכן