בדיקת חורף לרכב בתל אביב

IMG-20221101-WA0037

בדיקת חורף לרכב בתל אביב תוכלו לקבל בחינם לפני כל חורף במוסך ICM בתל אביב. בבדיקת החורף לרכב נבצע סריקה מקצועית של בלמי הרכב, הצמיגים, המגבים ושאר המערכות החיוניות לפעילות הרכב התקינה בחורף הישראלי

אל תחכו לרגע האחרון או למצב שנתקלתם כבר בבעיית בטיחות בעת נסיעה ברכב בימי החורף. הקדימו את הבדיקה עוד לפני הגשם הראשון שבו הכביש חלק ומציף את כל הכימיקלים והשמנים שצבר האספלט במהלך חודשי הקיץ.

כדאי להיכנס למוסך ICM ולקבל את בדיקת החורף ללא עלות ולצאת לנסיעות שלכם ללא מורא ופחד וחשש שמערכת מסוימת אינה תקינה ברכב שלכם.

הכן רכבך לחורף

הכן רכבך לחורף לרכב בתל אביב יש לבצע לכל סוגי הרכב, גם לחדשים שנמצאים על הכביש זמן קצר ואתם נוטים לחשוב שהם תקינים לחלוטין והבדיקה מיותרת.

כדאי לדעת שגם רכבים חדשים עומדים זמן רב בשינוע ובנמלים וגומיות המגבים עלולים להיות יבשות וכך בעת הצורך המגב עלול לא לבצע את עבודתו וכך אנו נתקלים בבעיה שלא צפינו.

אנו במוסך ICM ממליצים לפני כל חורף לבצע בדיקה חינם ולוודא שכל מערכות הרכב תקינות ב 100%, ואם לא כך הדבר אנו נמליץ על התיקונים הנדרשים (אתם לא חייבים לבצעם אבל מחובתנו להתריע).

במוסך ICM בתל אביב תקבלו שירות של מוסך שרואה אתכם ומתייחס לכל לקוח באופן פרטני ואישי ועל כך תוכלו לקרוא מאות המלצות עלינו ברחבי הרשת

דילוג לתוכן