בדיקה ממוחשבת לרכב בתל אביב

IMG-20221101-WA0040

בדיקה ממוחשבת לרכב בתל אביב היא אחת הבדיקות החשובות שנכנסו בשנים האחרונות לענף הרכב. אנחנו במוסך ICM מחזיקים בכל המכשור המתקדם ביותר בעולם לחיבור הרכב למערכת ממוחשבת על מנת לאתר תקלות פנימיות, תקלות מחשב, חיישנים ועוד מערכות הנשלטות על ידי ה"מוח" ברכב וכך לאתר ולתקן את הבעיה המדוייקת.

בדיקה ממושבת לרכב בשפה המקצועית הינה דיאגנוסטיקה ואותה תוכלו לשמוע ולראות כמעט בכל מוסך מורשה המחזיק את המערכת הממוחשבת לבדיקת הרכב.

הצוות שלנו במוסך ICM מיומן ומתורגל בבדיקות ממוחשבות לכל סוגי הרכבים ויהיו אלה הרכבים המורכבים, היוקרתיים והמתוחכמים ביותר ועל כן אתם יכולים בלב שלם ובעזרת לא מעט המלצות שתמצאו עלינו ברשת להגיע עם רכבכם ולבצע בדיקות ממוחשבות לאיתור כל תקלה ברכב.

בדיקה ממוחשבת מאתרת כשלים שלא נראים בעין!

בדיקה ממוחשבת לרכב בתל אביב באה להקל על המוסכניק ומצד שני באה לתת אנליזה או אבחון מדויק גם לכם הלקוחות. באמצעות המחשב המתחבר בפלאג ישירות למחבר ייעודי ברכב אנחנו ואתם יכולים לראות בדיוק את מקור התקלה שהוא לעיתים נורה הדולקת ללא סיבה נראית לעין, או כשל במערכת ההנעה ברכב ועוד ועוד…

מוסך ICM בדיקה ממוחשבת לרכב בתל אביב מספק לכם את כל השירותים המתקדמים ביותר לרכב וביניהם הבדיקה הממוחשבת והמתקדמת ביותר לכל סוגי הרכב בשירות מנצח ובמחיר הוגן.

מוסך ICM בהנהלת ישראל אברמוב נהנה מהמלצות רבות ברחבי הרשת ונחשב לאמין ומקצועי לביצוע בדיקות ממוחשבות לרכב בתל אביב לכל סוגי הרכב.

דילוג לתוכן