בדיקה לפני טסט לרכב בתל אביב

IMG-20221101-WA0050

מוסך ICM הינו מהמוסכים המומלצים ביותר בתל אביב לביצוע בדיקה לפני טסט לרכב. צוות המכונאים שלנו יבדוק את רכבכם בצורה מדוקדקת לוודא שהרכב שלכם תקין ויכול לעבור את מבחן הרישוי השנתי ללא בעיות ובפעם אחת ומהירה. כמובן באם נמצא תקלות שיכולות להכשיל אתכם בביצוע הטסט ובהעברת הרכב אנחנו מיד ניידע אתכם ונקבל את אישורכם לתיקון הכשל או התקלה ברכב.

בדיקה לפני טסט לרכב נעשית ברוב המקרים סמוך לתאריך הסיום של רישיון הרכב בו נקוב התאריך האחרון לביצוע. כמובן שאחרי שהשובר שולם תוכלו לגשת בעצמכם לבצע את הטסט השנתי לרכב אך אנחנו ממליצים שעל מנת ולא תתעכבו או תעוכבו על תקלה קטנה כמורכבת במהלך הטסט ותצטרכו לבזבז עוד זמן מיותר, להיכנס אלינו למוסך ICM ולבצע בדיקה לפני טסט לרכב כך שתהיו בטוחים שהרכב בטוח ותקין לנסיעה ולמעבר הטסט.

בדיקה לפני טסט לרכב – לא חייבים להגיע אלינו!

אנחנו במוסך ICM מספקים שירות של בדיקה לפני טסט לרכב והעברתו במכון הרישוי בלי שתצטרכו לצאת מהבית. אנחנו ניקח את הרכב, נבדוק, אם צריך נתקן מה שצריך, נעביר אותו טסט ונחזיר לכם אותו עד אליכם לפתח הבית או העסק.

מוסך ICM המומחים לתיקון וטיפול בכל סוגי הרכב בהנהלת ישראל אברמוב ממתינים לכם – המלצות אינספור תמצאו בכל רחבי רשת האינטרנט.

דילוג לתוכן