איך בוחרים מוסך אמין בתל אביב

איך בוחרים מוסך אמין בתל אביב

אם אתם גרים בתל אביב ויש לכם רכב, השאלה הראשונה שבוודאי אתם שואלים את עצמכם היא בכלל- איך מוצאים לו חניה בתל אביב?!  ואם כבר מצאתם חניה, בטוח שלא תמהרו לשחרר אותה. ובצדק. למצוא חניה בתל אביב זה רגע מרגש, ואם דמעה צצה לכם בזווית העין כשהרמתם אמברקס, זה מובן לחלוטין. אבל מה שלא יהיה, יגיע הרגע שבו תצטרכו להוציא את הרכב מהחניה על מנת לעבור טיפול רכב במוסך. וכאמור חניה בתל אביב לא משחררים על כל מוסך ובטח לא על מוסך שעלול לגרום לכם בטעות או שלא, לשחרר שוב את החניה. אז איך בוחרים מוסך לרכב העירוני שלכם שתוכלו לסמוך עליו בפנסים כבויים בסמטה חשוכה או בקיצור- איך בוחרים מוסך אמין בתל אביב.

מה צריך לדעת על מוסך

למוסכים יש מן רפיוטיישן כזה של עמימות בלשון מכובסת ולא תמיד בצדק. ובכל זאת על מנת שתוכלו לבסס יחסי אמון עם המוסכניק שלכם יש כמה דברים שכדאי לבחון כשבודקים מוסך ואם עשיתם וי על רובם, זו יכולה להיות התחלה של ידידות נפלאה. נתחיל בסוגי מוסכים-

המוסך המורשה– מוסך שקיבל רישיון מטעם משרד התחבורה.

מוסך היבואן – מוסך מורשה שקיבל זיכיון מטעם יבואן רכב מסוים הקובע את תנאי השירות, את אופן הטיפול וצורת החיוב.

סוג נוסף ופחות מומלץ- ”מוסך מדרכה” שהוא בעצם כינוי למוסך שאינו מוכר על ידי משרד התחבורה ופעילותו אסורה על פי חוק. התרחקו גם אם המחירים בטווח המיידי שוברים שוק.

חוזה עבודה ותשלומים.

אלו למעשה מרכיבי המפתח המבססים את האמינות של כל עסקת מכירה או שירות. בחנו את אופן ההתנהלות של המוסך בשני הפרמטרים האלה-

חוזה עבודה– מוסכים מסודרים יציגו לפניכם ברגע הגעת הרכב למוסך, מסמך "הזמנת תיקון". מסמך זה מהווה למעשה חוזה עבודה בו מוגדרות דרישות התיקונים והטיפולים. הוא גם מהווה הבטחה כי לא יעשו תיקונים נוספים ללא ידיעת הלקוח. לפני הסכמה על הדברים כדאי ורצוי לבקש את עלויות הטיפול ובמידה והעלויות יתייקרו בלמעלה מ 20% מעלות הטיפול המקורי, המוסך יהיה מחויב בקבלת אישור לכך.

תשלום– טיפולים שוטפים, חשמל, מיזוג אויר, תקלות בלתי צפויות, לכולם יש תג מחיר ידוע. המוסך רשאי לחייב אתכם בעבור שני דברים- מחיר החלפים ומחיר שעות העבודה. זו איננה מתכונת חופשית וניתן להעריך מראש את העלויות. איך? בעזרת השעתון: לכל שעת עבודה יש מחיר קבוע, חפשו את השלט המעיד על כך.  לכל דגם יש “שעתון עבודה” שבו מפרט היצרן כמה זמן נדרש לכל פעולה. המוסך מחויב לעבוד על פיו. ככה שגם אם עבד יותר מהזמן הנקוב וגם אם פחות, יגבה בהתאם לקביעת היצרן. בקשו את השעתון והשוו מחירים. מזמינים אתכם לדף הטיפולים שלנו.

מוסך וחברים בתל אביב

אז נכון אתם מזן נדיר. אתם גרים בתל אביב ויש לכם רכב. בטוח שאתם לא לבד בפסגה ואם רק עכשיו הצטרפתם לקהילת בעלי הרכב התל אביבית, אין כמו המלצה מאדם שאתם סומכים עליו, השכן, ההוא מהפיצוצייה או השליח של הסושי, בררו באיזה מוסך בתל אביב הם מבקרים באופן קבוע. כי אין חכם כבעל ניסיון וחניה באפור זו אגדה אורבנית.

ליצירת קשר ובירור פרטים לחץ כאן

דילוג לתוכן